W świecie technologii, niezawodność sprzętu komputerowego i dostęp do szybkiej, profesjonalnej pomocy technicznej są kluczowe dla funkcjonowania każdej firmy. Dell, jako jedna z wiodących marek na rynku IT, oferuje usługę Dell ProSupport. Zapewnia ona kompleksowe wsparcie techniczne dla firm, pomagając im w optymalizacji i ochronie ich inwestycji technologicznych. Usługę zaprojektowano z myślą o firmach różnej wielkości. Zapewni ona szybki i niezawodny dostęp do ekspertów technicznych oraz szeroką gamę usług. Pomogą one utrzymać ich infrastrukturę IT w doskonałym stanie. ProSupport obejmuje zarówno sprzęt, jak i oprogramowanie Dell.
Jedną z kluczowych zalet Dell ProSupport jest dostępność wsparcia technicznego 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Ponadto usługa zapewnia bezpośredni dostęp do wykwalifikowanych specjalistów, którzy posiadają głęboką wiedzę na temat produktów i rozwiązań Dell. W ramach Dell ProSupport firmy mogą skorzystać z usługi szybkiej reakcji i naprawy na miejscu. Minimalizuje to przestoje i pozwala na szybkie przywrócenie normalnego funkcjonowania sprzętu. Usługa dostarcza szczegółowe raporty i analizy dotyczące stanu infrastruktury IT. Umożliwia to firmom lepsze zrozumienie swoich zasobów i podejmowanie bardziej świadomych decyzji dotyczących zarządzania oraz modernizacji sprzętu.
Program ProSupport Plus to najpełniejsza usługa pomocy technicznej firmy Dell dla komputerów osobistych i tabletów. Gwarantuje maksymalne wsparcie przy minimalnym zaangażowaniu klienta. Jest to jedyna dostępna usługa premium obejmująca komputery osobiste, serwery i tablety. Dodatkowo automatyzuje ona świadczenie pomocy technicznej, w celu zapobiegania powstawaniu problemów i eliminuje je błyskawicznie.