Kompletny pakiet usług ochrony, pomocy technicznej i naprawy urządzeń, który pomaga użytkownikom zmaksymalizować wydajność. Zapewnia łatwe do zamówienia usługi dostosowane do potrzeb mobilnych użytkowników biznesowych, którzy dzielą swój czas między biuro, podróże i pracę zdalną.
Usługa HP Active Care (korzystająca z TechPulse) pozwala na monitorowanie stanu dysku, baterii, stanu termicznego komputera oraz firmware’u z wykorzystaniem technologi AI. W przypadku dysku i baterii, jeśli zostanie stwierdzone wyższe prawdopodobieństwo wystąpienia awarii, TechPulse proaktywnie wygeneruje zgłoszenie serwisowe (Auto Case Creation)3.
Aktywacja usługi jest prosta i szybka - odbywa się w czasie pierwszego uruchamiania laptopa.
HP TechPulse
Platforma automatyzacji zasilana miliardami punktów danych HP TechPulse dostarcza światowej klasy usługi za pośrednictwem rzeczowych analiz.
Odpowiedź na miejscu w następnym dniu roboczym1
Zminimalizuj zakłócenia i zwiększ produktywność dzięki pomocy technicznej świadczonej w siedzibie firmy przez wyszkolonego technika HP, który w następnym dniu roboczym dojeżdża do siedziby pracowników.
Zachowanie pamięci uszkodzonych nośników
Czasami nawet najlepsze nośniki pamięci mogą wymagać wymiany, a gdy do tego dojdzie, zachowasz pełną kontrolę nad uszkodzonym nośnikiem3 w sposób zgodny z Twoimi standardami bezpieczeństwa.
Wsparcie telefoniczne
Masz wystarczająco dużo spraw, na których musisz się skupić, kiedy jesteś poza biurem. Zachowaj produktywność i uzyskaj dostęp do potrzebnej pomocy. Wsparcie HP Active Care pozwala na kontakt telefoniczny 24 godziny na dobę pod numerem 800702116 (PIN ID: 76006) W dni robocze w godz. 8.00-17.00 jest możliwa obsługa w języku polskim, w pozostałych godzinach w języku angielskim3.
1. Poziomy usług i czas odpowiedzi na zgłoszenia w ramach usług HP Care Pack mogą być różne w zależności od lokalizacji klienta. Usługa jest aktywowana w dniu zakupu sprzętu. Obowiązują stosowne ograniczenia i wyłączenia. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie www.hp.com/go/cpc. Usługi HP podlegają stosownym warunkom świadczenia usług HP przekazanym lub wskazanym klientowi w chwili zakupu. Klientowi mogą przysługiwać dodatkowe prawa ustawowe zgodnie z właściwymi przepisami lokalnymi, a warunki świadczenia usług HP lub ograniczona gwarancja HP dołączone do produktu HP w żaden sposób nie wpływają na takie prawa.
2. Wymagany jest dostęp do internetu z połączeniem do portalu Tech Pulse. Pełne wymagania systemowe można sprawdzić na stronie http://www.hpdaas.com.
3. Poziomy usług i czasy realizacji w ramach pakietów mogą się różnić w zależności od lokalizacji geograficznej.