Oszczędzaj czas i pracuj wydajnej dzięki Office Home & Business 2021.
Wykorzystanie narzędzi do współpracy Office Home & Business 2021 pomoże poprawić produktywność członków Twojego Zespołu.
Pomóż osiągnąć sukces swoim pracownikom, zapewniając udoskonalone aplikacje zwiększające produktywność, które znają z poprzednich wersji.
Zarządzaj wiadomościami, spotkaniami, kontaktami i zadaniami w jednym miejscu.
Używaj udoskonalonych grafik i formuł, aby Twoje prezentacje i arkusze były jeszcze skuteczniejsze.
Organizuj spotkania, planuj i współpracuj w czasie rzeczywistym, gdziekolwiek jesteś.
@wzmianki
Współpraca w Czasie Rzeczywistym
AutoZapis
Nadrabianie Zaległości
Dzięki nim udostępnianie plików stało się jeszcze prostsze, widzisz zmiany dokonane przez innych w czasie rzeczywistym oraz otrzymujesz powiadomienia, gdy ktoś Cię oznaczy (zobacz warunki).
Pozwala członkom Twojego zespołu pracować jednocześnie nad dokumentami i widzieć na bieżąco wprowadzane przez nich zmiany (zobacz warunki).
Dzięki tej funkcji nie musisz pamiętać o ciągłym zapisywaniu plików, ona zrobi to za Ciebie (zobacz warunki).
Dzięki tej funkcji będziesz na bieżąco ze zmianami w dokumentach (zobacz warunki).
*Aby skorzystać z tych funkcji pliki powinny być zapisane na OneDrive. Nadrabianie Zaległości będzie dostępne w późniejszym terminie. AutoZapis będzie dostępne w późniejszym terminie. Funkcja oznaczania osób @wzmianki będzie dostępna w późniejszym terminie. Funkcja Współpracy w Czasie Rzeczywistym w aplikacji Microsoft Word będzie dostępna w późniejszym terminie. Sprawdź szczegóły: Lifecycle FAQ: Modern Policy.