Lenovo Premier Support
Zawansowane wsparcie techniczne. Sprawniejsze rozwiązanie sprawy przy pierwszym kontakcie.
Lenovo™ Premier Support oferuje:
- Lokalny język, zaawansowane wsparcie techniczne, w dni powszednie 7:00-19:00 (CET)
- Kompleksowa obsługa sprzętu i oprogramowania OEM
- Pojedynczy punkt kontaktu do sprawnego zarządzania sprawami
- Koordynatorzy Techniczni dla utrzymania relacji oraz wypracowania rozwiązań w nietypowych sytuacjach
- Globalny zasięg
- Dostępność techników w następnym dniu roboczym w miejscu użytkowania sprzętu oraz rezerwacja części
- Standardowy zestaw raportów (wysyłanie części, ilości części, poziom usług, powtórne naprawy, typ naprawy: gwarancyjna/pogwarancyjna)
- Lenovo™ Solution Center z automatycznym wykrywaniem błędów systemowych i tworzeniem zgłoszeń do wsparcia technicznego
- Opcje takie jak znakowanie sprzętu komputerowego etykietami Premier, które pomagają w zarządzaniu zasobami i kontaktach zcentrum obsługi telefonicznej
- Opcja oznaczania sprzętu komputerowego etykietami do zarządzania zasobami oraz prezentowania informacji kontaktowych docentrum obsługi telefonicznej Premier