Wzorowa oferta na laptopy dla Nauczyciela!
Wzorowa oferta na laptopy dla Nauczyciela! sprawdź
close Kontakt
Sortuj
z 1
Omówienie Specyfikacja techniczna
347,00 zł
netto: 282,11 zł
Omówienie Specyfikacja techniczna
Oszczędź 20,00
49,00 zł
netto: 39,84 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
Omówienie Specyfikacja techniczna
6 299,00 zł
netto: 5 121,14 zł
Omówienie Specyfikacja techniczna
Oszczędź 30,00
99,00 zł
netto: 80,49 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 129,00 zł
Omówienie Specyfikacja techniczna
6 699,00 zł
netto: 5 446,34 zł
Pokaż

Acer

Firma Acer posiada ugruntowaną pozycję na rynku jako marka oferująca szeroki zakres sprzętów IT. Stało się to za sprawą nie tylko jakości produktów, ale także pomysłowości, co do udoskonalania już istniejących rozwiązań. Samo przedsiębiorstwo jednak nosiło na początku swojego istnienia inną nazwę. Założony w 1976 roku na Tajwanie Multitech był pierwotnie dostawcą części elektronicznych, które następnie rozszerzyło działalność o produkcję komputerów. Zatrudniająca na początku istnienia 11 osób firma założona została przez Stana Shih i jego żonę oraz posiadała kapitał początkowy w wysokości 25 tysięcy dolarów. 

Osiągane sukcesy doprowadziły ostatecznie do powstania obecnie znanej marki Acer w 1987 roku. Była ona jednocześnie dostawcą dla amerykańskich przedsiębiorstw komputerowych oraz oferowała na tamtejszym rynku własne produkty, co było przyczyną ogólnego sukcesu. Aby umożliwiać dalszy rozwój, Acer przeszedł reorganizację, czego owocem było wydzielenie 11 w pewnym stopniu od siebie zależnych jednostek biznesowych. Ten zbudowany na zasadzie wzajemnych kontaktów zamiast hierarchii system, umożliwił wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań. Kolejne lata to między innymi wprowadzenie filozofii zwiększania wolumenu sprzedaży wraz z rozszerzeniem portfolio o dodatkowe urządzenia. Poza wcześniej oferowanymi laptopami, desktopami, monitorami i projektorami pojawiły się także ultrabooki, tablety i smartfony. Niedługo po tym zaczęto przywiązywać większą wagę do utrzymania klienta przy swojej marce, co odzwierciedliło się także w samych produktach. Na przestrzeni swojego istnienia firma stworzyła takie rodziny urządzeń jak TravelMate, Extensa, Swift, Aspire, Nitro etc.

Każda z nich posiada ugruntowaną renomę w zakresie dziedzin, do których została stworzona. Jednym z najlepszych przykładów potencjału firmy, co do oferowanej jakości oraz innowacyjności, jest powstanie marki Predator. Od samego początku istnienia zaskakiwała ona swoimi rozwiązaniami np. w formie trzeciego wentylatora chłodzenia, który można było zamieniać z napędem optycznym. Rodzina tych komputerów trafiła na usta wszystkich w chwili premiery Predator 21X – 21-calowego laptopa z zakrzywionym ekranem oraz oryginalnym designem, a także wyśrubowaną specyfikacją. Wydarzenie to spowodowało bardzo szybki wzrost rozpoznawalności i pozwoliło stanąć w szranki z już uznanymi seriami konkurencji. Wprowadzanie do sprzedaży kolejnych modeli z pionierskimi rozwiązaniami, przy jednoczesnym oferowaniu tradycyjnych konstrukcji o wysokiej jakości wykonania, jest przyczyną dla której Acer Predator jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek gamingowych na świecie. ConceptD to z kolei rodzina produktów, która podejmuje podobne poczynania, ale tym razem na polu sprzętu do zastosowań profesjonalnych.

Na podstawie opisanych przykładów łatwo zauważyć, że z ugruntowaną pozycją swoich kluczowych produktów Acer jest w stanie oferować innowacje wszędzie tam, gdzie mogą one przynieść wymierne korzyści. Wysoka jakość wykonania oferowanego sprzętu jest fundamentem, na którym można bez problemu budować właśnie taką firmę. 

Co dokładnie oferuje firma Acer i jej rozwiązania: 

  • szerokie portfolio produktów z dziedziny IT: laptopy konsumenckie i biznesowe, komputery stacjonarne, monitory etc. 
  • konkurencyjne cenowo produkty, co sprawia, że chęć ich nabycia jest naprawdę wielka 
  • nietuzinkowe rozwiązania dla ludzi szukających nowych wrażeń związanych z korzystaniem z sprzętu IT 
  • jakość wykonania nie odstępująca pod żadnym względem od ogólnie przyjętych standardów dla danej kategorii produktu
Sortuj