close Kontakt

Kompleksowa obsługa informatyczna firm

Mężczyzna biznesmen w koszuli

Kompleksowa obsługa informatyczna

Zarządzanie infrastrukturą IT Twojej firmy

Wspólnie stworzymy środowisko IT, które usprawni przepływ pracy i zwiększy produktywność oraz poprawi dostarczanie produktów i usług. Wybierzemy technologie odpowiednie dla rozwijających się małych i średnich organizacji, kładąc nacisk na niezawodność i ciągłość działania.

Nasze usługi

Grupa młodych ludzi przy pracy IT

Czy Twoja firma zmaga się z IT?

Firmy często mają problemy z zatrudnieniem, wyszkoleniem i utrzymaniem odpowiednich specjalistów IT, aby ich wiedza i umiejętności były aktualne. Nasze usługi dla małych i rozwijających się firm zostały zaprojektowane tak, aby ułatwić życie właścicielom i pracownikom firm, którzy nie chcą sami zajmować się IT.

Wyższy standard - mniej wydatków

Delkom może służyć jako kompletny dział IT, eliminując inwestycje w personel, szkolenia oraz zmniejszyć koszt utrzymania Twojej infrastruktury technologicznej. Jeśli posiadasz dział IT, ale stwierdzasz, że spędza on więcej czasu na codziennym wsparciu i konserwacji niż na myśleniu o zadaniach krytycznych, Delkom może uzupełnić Twój obecny dział IT, aby zwiększyć jego możliwości i produktywność.

W przypadku małych firm zatrudnienie pełnego zespołu IT nie zawsze ma sens z punktu widzenia kosztów, ale nadal mogą istnieć pilne potrzeby w zakresie IT, którymi należy się zająć.

Grupa młodych ludzi przy pracy IT

Nasze usługi IT dla firm mogą pomóc poprzez:

Przejęcie odpowiedzialności za IT i zapewnienie przewidywalnego kosztu miesięcznego dzięki czemu możesz skupić się na swoim biznesie

Zmniejszenie zakłóceń w działalności dzięki modernizacji starych technologii i odejściu od modelu wsparcia typu "zepsuj/napraw" odejście od modelu reaktywnego na proaktywny

Zapewnienie jednego punktu kontaktowego dla szybszego wsparcia IT oraz spójnego czasu reakcji i rozwiązywania problemów

Zapewnienie bezpieczeństwa oraz kopii zapasowych danych i systemów

Wykorzystanie możliwości infrastruktury i aplikacji w chmurze dla Twojej firmy

Oszczędność czasu który w przeciwnym razie trzeba by poświęcić na zatrudnianie szkolenie i zarządzanie zespołem IT

Mężczyzna na tle swojej firmy

Korzyści płynące z outsourcingu

Zwiększona wydajność

Potrafimy szybko określić, jakie zmiany można wprowadzić w technologii i procesach w celu zwiększenia wydajności.

Rozwiązanie z jednym partnerem

Zlecając obsługę informatyczną jednemu partnerowi, oszczędzasz czas poświęcany na zarządzanie wieloma dostawcami lub zatrudnianie, szkolenie i zarządzanie zasobami wewnętrznymi.

Uwolnienie czasu zespołu

Twój zespół może skupić się na strategicznych celach związanych z rozwojem firmy, korzystając z wytycznych niezbędnych do stosowania najlepszych praktyk.

Niezakłócony rozwój

Eliminujemy bariery dla rozwoju, zapewniając doświadczenie, zasoby i wiedzę w zakresie rozbudowy lokalizacji, dodawania nowych użytkowników i rozszerzania zasięgu IT w celu realizacji celów biznesowych.

Dostęp do pełnego zakresu usług informatycznych

Pełna obsługa informatyczna oznacza, że posiadamy umiejętności pozwalające nam realizować zadania wymagające niszowych umiejętności lub doświadczenia bez konieczności zatrudniania pracowników na rynku.

Pozwól nam zarządzać twoim IT, abyś mógł rozwijać swój biznes.

Pozwól, aby Delkom zdjął z Ciebie obsługę informatyczną, dzięki czemu będziesz mógł swobodnie prowadzić swoją firmę. Dowiedz się więcej o naszych rozwiązaniach IT dla biznesu już dziś.

Skalowalne wsparcie i usługi

Dzięki umowom o poziomie usług (SLA) i partnerstwu w zakresie usług zarządzanych (MSP) można przewidzieć miesięczne koszty i mieć pewność, że poziom wsparcia spełnia wymagania biznesowe.

Chmura dla małych firm

Niezależnie od tego, czy rozważasz migrację niektórych funkcji do chmury, czy chcesz sprawdzić, jakie nowe aplikacje i funkcje można wykorzystać w chmurze, możemy Ci pomóc.

Ocena i migracja do chmury

Możemy ocenić Twoją firmę, obecną technologię i wymagania, aby sprawdzić, czy chmura jest dobrym rozwiązaniem dla Twojej firmy. Pakiet Microsoft 365 firmy to potężny pakiet aplikacji z narzędziami do zwiększania produktywności, współpracy i udostępniania plików. Możemy pomóc w przejściu z konfiguracji on-prem na dostęp do opartego na licencji pakietu Microsoft 365.

Przewidywalne budżetowanie i poziomy usług

Dzięki umowom o poziomie usług (SLA) i partnerstwu w zakresie usług zarządzanych (MSP) można przewidzieć miesięczne koszty i mieć pewność, że poziom wsparcia spełnia wymagania biznesowe.

Bezpieczeństwo IT dla małych firm

Zapewnienie małym firmom bezpieczeństwa technologii przed cyber-zagrożeniami może być trudne. Wymaga to głębokiego zestawu umiejętności w zakresie najlepszych praktyk bezpieczeństwa IT oraz czasu na aktualizacje, poprawki i szkolenie użytkowników w zakresie tego, czego należy unikać.

Oceń swój poziom ryzyka

Możemy przeprowadzić ryczałtową ocenę podatności na zagrożenia, aby zidentyfikować wszelkie luki bezpieczeństwa w Twoim obecnym środowisku. Przeskanujemy Twoją infrastrukturę i wszystkie podłączone do niej urządzenia, strony internetowe, konfigurację zapory sieciowej i aktualne procesy pod kątem luk w zabezpieczeniach.

Razem możemy więcej.

Kompleksowa obsługa informatyczna od 600 zł netto/miesięcznie

Stopka z kopertą

Jesteś zainteresowany, a może masz pytania?

Napisz do nas.

Dodaj kolejny załącznik

Pytania i odpowiedzi

Co to jest wsparcie IT zlecane na zewnątrz?

Outsourcing IT polega na powierzeniu dostawcy usług zarządzanych (MSP) obsługi wszystkich zasobów informatycznych firmy. Może to obejmować infrastrukturę IT, cyberbezpieczeństwo, monitorowanie sieci, migrację do chmury, odzyskiwanie danych po awarii i wiele innych. Outsourcowane wsparcie IT to coś więcej niż tylko wezwanie technika do naprawy zepsutego komputera lub odłączonego serwera. Outsourcingowe wsparcie IT polega na budowaniu partnerstwa z niezawodnym dostawcą usług MSP w celu ochrony i monitorowania danych oraz infrastruktury cyfrowej. Partnerstwo to wykracza poza szybkie naprawy i bandaże, a jego celem jest ciągłe monitorowanie sieci, neutralizujące zagrożenia zanim się pojawią.



Jakie korzyści zapewnia outsourcowane wsparcie IT?

Outsourcing wsparcia informatycznego w firmie może przynieść jej duże oszczędności. Koszty zatrudnienia pełnoetatowego personelu IT, rozwoju własnych wewnętrznych usług IT i operacji są znacznie wyższe niż współpraca z MSP. Outsourcing wsparcia informatycznego może również pomóc w zarządzaniu budżetem IT. Zamiast płacić za rozwiązywanie problemów w miarę ich pojawiania się lub wymianę sprzętu po jego zepsuciu, większość dostawców usług MSP pobiera stałą miesięczną opłatę i pomaga w opracowaniu rocznego budżetu na technologię. Pozwala to zaoszczędzić czas i pieniądze w dłuższej perspektywie.



Jakie usługi obejmuje outsourcing IT?


  • Wsparcie IT na miejscu i zdalne

  • Zarządzanie i monitorowanie (serwery, sieci, komputery)

  • Mobilność z dowolnego miejsca pracy

  • Administracja poczta elektroniczną i komunikacja

  • Zarządzanie IT i polityka bezpieczeństwa

  • Strategiczne doradztwo IT

  • Kopie zapasowe i przywracanie danych w sytuacjach awaryjnych

  • Planowe proaktywne łatanie i optymalizacja

  • Bezpieczne środowisko pracy użytkownika